1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 720301

Sv: Mitt bästa TIK-minne
El Aka Ali: Jag har också en liten historia angående nämnde Larsson. Jag har hört att "Honken" skrek nu kommer Ove igen ! Snacka om att man lusläste allt rörande Timrå ! En annan grej som det talats om här är ju det att man fick ringa in till ST i periodpausen...Upptaget,tut,tut,tut alla ville ju veta resultatet efter varje perre. Speciellt bortamatcherna ! Sen kommer jag ihåg som liten parvel när Timrå mötte Brynäs och man stod invid sargkanten bredvid fotografavspärrningen. Hur som helst det var ju nåt speciellt i dom matcherna, vid en teknings situation ropar jag "Ful-Salming"
åt Börje som då spelade i Brynäs, varvid Börje åker upp mot sargen och ger mig en blick som får mig att sakta krypa ner bakom plexit liite lätt "byxis" om man säger.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...