Nike89: Timrå förde ju hela matchen. Boden verkade inte hänga med alls och deras mål var rena skitmål. Bodenspelarna verkade vara ute efter bråk för dom startade oräkneliga minislagsmål. Timrå fick även en straff som Per Hallin satte (såklart). Domarnas insatts var okey. Timrå åkte ofta ifrån Boden, och resultatet visar ju vilket som var det bästa laget. Det var STOR klass skillnad mellan lagen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå förde ju hela matchen. Boden verkade inte hänga med alls och deras mål var rena skitmål.
Bodenspelarna verkade vara ute efter bråk för dom startade oräkneliga minislagsmål.
Timrå fick även en straff som Per Hallin satte (såklart).
Domarnas insatts var okey.
Timrå åkte ofta ifrån Boden, och resultatet visar ju vilket som var det bästa laget. Det var STOR klass skillnad mellan lagen.