Måste säga att det var stor skillnad mellan lagen idag,det handlade faktiskt om utklassning stora delar av matchen. Henrik Erikssons bästa match på länge ,enligt mig ! "Raja" stabil,liksom Kapanen....ähh,det var en riktigt bra laginsats,tycker jag ! Bra jobbat,grabbar!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Henrik Erikssons bästa match på länge ,enligt mig !
"Raja" stabil,liksom Kapanen....ähh,det var en riktigt bra laginsats,tycker jag !
Bra jobbat,grabbar!!