Härligt!!!!!!!!!!! De känns grymmt spännande inför fortsättningen, de lag som nu kommer att tappa först har ju en ruggig press på sig fram över. De har blir en rysare ända in till sista matchen och de blir ju Leksand borta........Rena Hollywood dramat!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De känns grymmt spännande inför fortsättningen, de lag som nu kommer att tappa först har ju en ruggig press på sig fram över.
De har blir en rysare ända in till sista matchen och de blir ju Leksand borta........Rena Hollywood dramat!