Åtta mål framåt känns verkligen i underkant. Hade man också kommit till riktiga avslut på alla åttor dom gjorde runt BIK försvaret. Då hade det blivet sexton mål!
Kan tänka mig hur värdelösa lagen är som inte tog sig till SA.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade man också kommit till riktiga avslut på alla åttor dom gjorde runt BIK försvaret. Då hade det blivet sexton mål!
Kan tänka mig hur värdelösa lagen är som inte tog sig till SA.
Heja Timrå