gud: Nu är det som såhäringa. Jag älskar: Silli, Timrå IK, många schnappsar, Giffarna, mina nära och kära plus några saker till som jag tänker hålla hemligt.
Jag tycker mindre om: Finkelbrännvin, alla andra lag i elitserien plus Sundsvall Hockey och fulöl...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker mindre om: Finkelbrännvin, alla andra lag i elitserien plus Sundsvall Hockey och fulöl...