gud: Ja, den som lever får se. Jag ser dock inget alternativ som omöjligt. Det vore väl att blunda för det uppenbara... Ha ´re gott med å skale´ päran, nu ´rå. Och lev väl med ett digert intag av goda drycker.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
...och jag stavar som en fyllstinn galt, grattis.
gud: Ja, den som lever får se. Jag ser dock inget alternativ som omöjligt. Det vore väl att blunda för det uppenbara... Ha ´re gott med å skale´ päran, nu ´rå. Och lev väl med ett digert intag av goda drycker.
Glad midsommar!