Glad midsommar på er alla galningar !! ;-) Det snackas en hel del om sill åh... *fniss* Nubbe, hit åh dit. Själv tar man och sveper några kalla till en nygrillad kotlett med potatiskroketter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det snackas en hel del om sill åh... *fniss* Nubbe, hit åh dit. Själv tar man och sveper några kalla till en nygrillad kotlett med potatiskroketter.
Skål tamefan !!