-Gurra-: Så här direkt EFTER... midsommar vill man ju gärna tänka på höst, vinter o ishockey el. hur.... alltså bara helt normalt för äkta timråälskare...
Någon här som tex. sett nått a-lagsträningspass..fys -styrka, kondition med nyförvärven o har något att förtälja ang. deras status?? Skulle vara mycket intressant att höra nåt om Björn Svensson Oscar Sundh o de övriga nytillkommna! Eller om Tords grabb Oscar kan han bli 13:e namnet om vi skulle få både Hahl o Jonte eftersom Nubben konstaterat att det då inte finns ekonomi för fler spektakulära värvningar. Oscar har ju mitt bland en mängd fin kritik för sitt offensiva spel fått en del kritik på HC o liknande sidor för att inte bidra i defensivspelt osv. men samtidigt verkar han ju själv rätt ambitiös att nå A-laget enl. tidigare tidn. artiklar så jag undrar någon som vet något om dessa tikare el. sett någon försäsongsträning??
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Någon här som tex. sett nått a-lagsträningspass..fys -styrka, kondition med nyförvärven o har något att förtälja ang. deras status?? Skulle vara mycket intressant att höra nåt om Björn Svensson Oscar Sundh o de övriga nytillkommna!
Eller om Tords grabb Oscar kan han bli 13:e namnet om vi skulle få både Hahl o Jonte eftersom Nubben konstaterat att det då inte finns ekonomi för fler spektakulära värvningar.
Oscar har ju mitt bland en mängd fin kritik för sitt offensiva spel fått en del kritik på HC o liknande sidor för att inte bidra i defensivspelt osv. men samtidigt verkar han ju själv rätt ambitiös att nå A-laget enl. tidigare tidn. artiklar så jag undrar någon som vet något om dessa tikare el. sett någon
försäsongsträning??