-Gurra-: Äntligen är denna helvetes helg över. Ligger med vattkopper vid 33års ålder. =( Det har varit fest i alla hus runt mitt och jag har ej haft nöjet att kunna närvara. Man hörde musik och glada skratt hela tiden. Tror att det var första midsommarafton på 18 år som man har varit helt nykter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det har varit fest i alla hus runt mitt och jag har ej haft nöjet att kunna närvara. Man hörde musik och glada skratt hela tiden.
Tror att det var första midsommarafton på 18 år som man har varit helt nykter.
Och nej! Jag kan inte ha roligt utan sprit! ;-)