htikare: Det här är vad jag lyckats hitta om försäsongsträningen: "träffade för övrigt laget i går och kan berätta för er att Pärsinens balans i en del svåra övningar var av absolut högsta klass."
Vem som säger det eller vad det innebär vet jag inte riktigt. Men det låter ju lovande. Det vore kanske på sin plats med en liten nyhet och inblick i försäsongsträningen på hemsidan. Det skulle ju uppskattas.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"träffade för övrigt laget i går och kan berätta för er att Pärsinens balans i en del svåra övningar var av absolut högsta klass."
Vem som säger det eller vad det innebär vet jag inte riktigt. Men det låter ju lovande. Det vore kanske på sin plats med en liten nyhet och inblick i försäsongsträningen på hemsidan. Det skulle ju uppskattas.