ernie eagle: stort av dig att vara med iaf. men personligen skulle jag aldrig ta på mig ett fotbollsskor (eller vad det nu var du hade) om jag hade bollkontroll som en elefant.
förövrigt så var väl du hetast av alla? vill minnas en incident när du löpte amock på en stackars oskyldig tonåring. lätt att lacka på honom istället för några av sundsvall-fans "stabila" backar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
förövrigt så var väl du hetast av alla? vill minnas en incident när du löpte amock på en stackars oskyldig tonåring. lätt att lacka på honom istället för några av sundsvall-fans "stabila" backar.