Frisco och Foldron: Det känns som problemet inte ligger hos någon av er i alla fall och det finns inget att ta åt sig av, inte för att jag tror ni gör det heller.
Knappt ens att Zinedine Zidane eller Magnus Wernblom skulle tända till av vår "guds" språkval och samtalskommunikation.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Knappt ens att Zinedine Zidane eller Magnus Wernblom skulle tända till av vår "guds" språkval och samtalskommunikation.