1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 730083

Sv: I väntan på nedsläpp

JimmyH:

Klart dom inte ska ta åt..Dom vet ju själv hur det ligger till..Att sedan  flertalet modoiter härinne på HS fördummar folk i olika gästböcker och sammanhang gör det otroligt lätt för mig att fördumma dessa människor..

Skillnaden mellan deras sätt o mitt är att jag går rakt på sak..

Du skulle bara veta vad bubblor och brev jag har fått för att jag svarar emot dessa i olika sammanhang..Mycket tacksamma bubblor o brev..

För mig kommer dessa alltid att vara kusiner, lillebror och banjolirande saker..

Så om mitt språkval och samtalskommunikation inte passar dig eller modoiterna skiter jag fullständigt i så länge dom själva fördummar folk härinne på HS..Den dagen dom behandlar folk på ett vettigt sätt så kommer även jag behandla dom på ett vettigt sätt..


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer