gud: "Och hos de flesta modoiter är jag redan en stor skit hög..Så om just dom tycker mindre bra om mig är en del av det hela jag skiter i.."
Så må väl vara men det vore ju trist om folk som du vill ska tycka om dig får svårt att göra det också. Inläggen tidigare får dig inte att framställas särskilt bra.
För du vill väl vara gillad från något håll väl? Att du skiter i modoiter tycker jag ändå att din presentation visar ganska tydligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så må väl vara men det vore ju trist om folk som du vill ska tycka om dig får svårt att göra det också. Inläggen tidigare får dig inte att framställas särskilt bra.
För du vill väl vara gillad från något håll väl? Att du skiter i modoiter tycker jag ändå att din presentation visar ganska tydligt.