1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 730389

Sv: Händer nåt i Arenan?
BlackBay: Mediakuben till E.ON Arena är nu beställd och kommer i augusti. Allt enligt Thomas Johansson.

Saxat från Dagbladet:

"– Det är en rejäl sak som kommer att hänga upp i taket. Jag skulle tro att den kommer att täcka hela mittcirkeln, säger han. 
Kuben är åttakantig där det finns chans att se bilder från fyra håll. 
– Vi tror att det här kommer att bli väldigt bra. Det är en stor investering på några miljoner, säger Johansson. 
Timrå har varit den enda laget i hela Elitserien som saknat en jumbotron i sin arena."

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...