hoppzan: just det lyssna på Madde jag är en viktig spelare, jess! Hmm tror du jag lagt drömmen på hyllan ? Näjje, när man får Crippe som personlig tränare ska du se hur bra jag Egentlgen är! Jao, Ida få ta åå smöra in sej först, lär ju inte bli så himla lätt!=)
jao, om ja inte skulle ramnla hela tiden och de blir straffar, så e ja en j*vel på sånt, tror ja... om inte annars kan man ju stå i mål, fast då bli ja så rädd för pucken så ja hoppar ur mål i stället! =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jao, Ida få ta åå smöra in sej först, lär ju inte bli så himla lätt!=)
jao, om ja inte skulle ramnla hela tiden och de blir straffar, så e ja en j*vel på sånt, tror ja... om inte annars kan man ju stå i mål, fast då bli ja så rädd för pucken så ja hoppar ur mål i stället! =)