Glöm din dröm tjejjen, Ida hatar hockey så det finns inte en chans*ler*......men det är klart du kan ju vara bänkvärmare=)) Eller föresten du och jag kan va forwards,=) skulle ramla båda två på målvakten samtidigt sen petar du in pucken med klubb bladet också blire MÅL!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eller föresten du och jag kan va forwards,=) skulle ramla båda två på målvakten samtidigt sen petar du in pucken med klubb bladet också blire MÅL!!