Ambroo: okej !?...du har ju hela tiden hävdat att han kommer till Timrå, att han är klar o.s.v
då får vi alltså se oxå dårå om du har belägg för dina tidigare uppgifter vilket jag självklart hoppas annars får du allt komma med lite förklaringar...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
då får vi alltså se oxå dårå om du har belägg för dina tidigare uppgifter vilket jag självklart hoppas annars får du allt komma med lite förklaringar...