bearkiller79: "falo: jag bara hoppas men man ska ju lite på sina känslor, eller hur ?? bearkiller79 @ Sundsvall Igår kl. 19:26";-)
Jag står för allt jag sagt/skrivit tidigare och jag finner ingen anledning till att tvivla på Jontes vara eller icke vara i TIK och jag behöver heller inte förklara mig i onödan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
bearkiller79 @ Sundsvall Igår kl. 19:26";-)
Jag står för allt jag sagt/skrivit tidigare och jag finner ingen anledning till att tvivla på Jontes vara eller icke vara i TIK och jag behöver heller inte förklara mig i onödan.