Ska det vara så svårt att förstå att Hedström är klar? Det enda som kan sätta en käpp i hjulet är Anaheim. Vilket det stod i dagens tidning(Dagbladet) att det var på väg att lösa sig. Oroa er inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska det vara så svårt att förstå att Hedström är klar? Det enda som kan sätta en käpp i hjulet är Anaheim. Vilket det stod i dagens tidning(Dagbladet) att det var på väg att lösa sig. Oroa er inte.
Pärssinen - Hahl - Hedström