Baker: Ingen aning. Såg inte direkt ut som en hockeyspelare :) Det gjorde i och för sig inte Pärssinen heller. Hade jag sett honom på gatan, utan att veta vem han var, hade jag aldrig tagit honom för hockeyspelare.
Bra reportage i alla fall. Saknade dock några ord från Thord om hur årets upplägg är och hur väl de nya spelarna står sig, eller om nån av de gamla gjort stora framsteg och så vidare. Men det kanske kommer en annan gång. Bra gjort i alla fall!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bra reportage i alla fall. Saknade dock några ord från Thord om hur årets upplägg är och hur väl de nya spelarna står sig, eller om nån av de gamla gjort stora framsteg och så vidare. Men det kanske kommer en annan gång. Bra gjort i alla fall!