gud: Som de säger i Amerikatt, det vet man inte förrän Cindy Peters har gjort en sånginsats.
Men förra säsongens facit för lagen med "nya" arenor var ju minst sagt illavarslande. Fast denna säsong blir det ju två "nya" arenor och en riktigt ny så jag hoppas på att vi har Brynäs och Skellefteå efter oss i sådana fall...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
gud: Som de säger i Amerikatt, det vet man inte förrän Cindy Peters har gjort en sånginsats.
Men förra säsongens facit för lagen med "nya" arenor var ju minst sagt illavarslande. Fast denna säsong blir det ju två "nya" arenor och en riktigt ny så jag hoppas på att vi har Brynäs och Skellefteå efter oss i sådana fall...