Smokey: I väntan på nästa nedsläpp skall jag se Morden i Midsomer. The Heart of Murder. The Heart of Hockey, låter lika skitnödigt som när Aftonbladets Mats Wennerholm kallade sig "Sveriges viktigaste hockeykrönikör".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I väntan på nästa nedsläpp skall jag se Morden i Midsomer. The Heart of Murder.
The Heart of Hockey, låter lika skitnödigt som när Aftonbladets Mats Wennerholm kallade sig "Sveriges viktigaste hockeykrönikör".