Jag ska inte säga "vad var det jag sa". Jag nöjer mig med att le lika nöjt som Jonte gör på bilden i Aftonbladet!:D Vilken härlig säsong att se fram emot. Jonte komer att sätta krydda på TIK!!! Ikväll blir det något gott i glaset till middagen att fira med...(något RÖTT kanske...)!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilken härlig säsong att se fram emot. Jonte komer att sätta krydda på TIK!!!
Ikväll blir det något gott i glaset till middagen att fira med...(något RÖTT kanske...)!