1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 737491

Sv: Äntligen...Jonte är klar!

Uddan: Han ska vara arg. Det är det svårt att vara som kapten.

KUL att det äntligen löste sig! Styrka att vinna en sån här dragkamp. En gång i tiden försvann Näslundare och Sjödinare från oss för att aldrig komma tillbaka. Nu har vi haft Modin (och Z förstås) under lockouten och Hedström nu som sexiga återvändare som alla lag i serien skulle vilja ha. Sen om det är slanten, trivseln eller framtidstron för föreningen som löser det här - eller en kombination - det spelar ingen roll. Så här har det ju aldrig varit i Timråhockeyn.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer