1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 737589

Sv: Äntligen...Jonte är klar!
Förresten, skönt att det är tisdag idag. Fröken 'Bag in box' får åtminstone några dygn på sig att räkna till tio innan fredagsdunken öppnas och poesin börjar flöda. Läste just valda delar bakåt i tråden, nästan lite sådär skämsfestligt. Jisses. Hon tar i a f sig själv på allvar, den lilla spjuvran.

Sen har vi ju skadeglädjeobjektet nr 2, hon modoitskan som har inofficiellt världsrekord i att upprepa meningen 'men ni vet att Hedström bara valde Timrå för att inga andra ville skriva ettårskontrakt, för vet ni, han väntar på att SAIK ska gå upp igen' . Lite sorgligt nästan, en epok har tagit slut.

Vad gäller SAIK-fansen har jag dock enbart medlidande. Fan vad tungt för dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer