Lemmy: Kan inte någon göra en liten sammanställning över de personer som slog vad i Jonte-frågan och nu bör utföra ganska pinsamma eller jobbiga löften? Det skulle vara skoj!
Jag kommer inte ihåg vad som sas exakt, eller vilka som sa det, men de ska banne mig hålla sina löften. Muahahahaaaa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kommer inte ihåg vad som sas exakt, eller vilka som sa det, men de ska banne mig hålla sina löften. Muahahahaaaa.