73Sjöbba: Hon är totalt fixerad vid ordet kärring..sist jag räknade hade hon det 8 ggr i ett inlägg ..måste vara jobbigt det där.. ungefär som om man känner efter 3-4 ggr varje gång man går ut att man låst dörren! Men jag tror som Ernie att i hennes inre omedvetna är hon hemligt kär i Timrå ik alltså en alldeles äkta KÄR-ING..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag tror som Ernie att i hennes inre omedvetna är hon hemligt kär i Timrå ik alltså en alldeles äkta KÄR-ING..