htikare: Warg eller Regin? Svårt val tycker jag - för jag skulle absolut vilja se mer av Regin i en offensiv line. Ifjol när han i ett fåtal matcher fick spela center, såg man vilka kvaliteter han besitter. Han kan med mer istid förmodligen bli assistkung den kommande säsongen.
På frågan om vem som skall ersätta Wennerberg, var min första tanke Jonas Soling - men då de flesta verkar tycka att han är en komplett id..t så backar jag och välkomnar Marcus Kristoffersson istället. Förbannat vad jag tyckte illa om den killen i kvartsfinalerna under lockoutsäsongen - ni vet en sån där spelare som man älskar att ha i sitt eget lag, men hatar som motståndare...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Svårt val tycker jag - för jag skulle absolut vilja se mer av Regin i en offensiv line.
Ifjol när han i ett fåtal matcher fick spela center, såg man vilka kvaliteter han besitter. Han kan med mer istid förmodligen bli assistkung den kommande säsongen.
På frågan om vem som skall ersätta Wennerberg, var min första tanke Jonas Soling - men då de flesta verkar tycka att han är en komplett id..t så backar jag och välkomnar Marcus Kristoffersson istället.
Förbannat vad jag tyckte illa om den killen i kvartsfinalerna under lockoutsäsongen - ni vet en sån där spelare som man älskar att ha i sitt eget lag, men hatar som motståndare...