Njae. Det blir svårt att få det till det. Uppvigling är ju uppmaning till brott eller ohörsamhet. Men det kan man knappast få det till. Dessutom kan man ju inte ses som ansvarig om brottet är ringa, tror jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Stenkarn:
Njae. Det blir svårt att få det till det. Uppvigling är ju uppmaning till brott eller ohörsamhet. Men det kan man knappast få det till. Dessutom kan man ju inte ses som ansvarig om brottet är ringa, tror jag.