Kerstin_k: Antar att det kommer att prövas hej vilt nu under träningsmatcherna. Men en kedja med Hahl-Pärsinen-Jonte skulle nog göra en del poäng, men risken finns väl att det blir för stort tryck på enbart en kedja.
Jonte-Warg-Nilsson låter oxå intressant för er del, tung kedja att möta, men vem ska då taplats i 1:a line? Hallin?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jonte-Warg-Nilsson låter oxå intressant för er del, tung kedja att möta, men vem ska då taplats i 1:a line? Hallin?