Chippen: Ja, eller kanske Soling..? Nej, skämt å sido. Jag vet inte riktigt vem det skulle kunna vara om man lyfter bort Hedström från första. Hallin kanske skulle funka bra. Han är ju rätt så duktig på det fysiska spelet han också. Precis som du säger kommer försäsongen säkert innebära en massa mixtrande med kedjorna. Spännande att se hur det hela slutar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Precis som du säger kommer försäsongen säkert innebära en massa mixtrande med kedjorna. Spännande att se hur det hela slutar.