Kerstin_k: Nu tror jag att han faktiskt tjänar mindre i Timrå han skulle gjort i Skellefteå. Men att tro att han skulle va nöjd med 150 papp i månaden det har jag svårt att tro. Sen har jag sett väldigt få spelare gå ut med att valet till stor del berodde på pengar. För lite knepigt är det att alla spelare går till en klubb som verkar välskött och trevlig och med goda möjligheter till att gå långt, och inte verkar bry sig om det ekonomiska.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kerstin_k: Nu tror jag att han faktiskt tjänar mindre i Timrå han skulle gjort i Skellefteå. Men att tro att han skulle va nöjd med 150 papp i månaden det har jag svårt att tro. Sen har jag sett väldigt få spelare gå ut med att valet till stor del berodde på pengar. För lite knepigt är det att alla spelare går till en klubb som verkar välskött och trevlig och med goda möjligheter till att gå långt, och inte verkar bry sig om det ekonomiska.