Röda Tallen: Om de summor du nämner är korrekta så känns det som man överbetalar pojken en aning. Att säga att han är värd den summan och sedan jämföra honom med JJ gör inte heller det hela bättre.
JJ har burit sitt lag på sina axlar under en längre period, vilket jag aldrig kommer tro att jonte kommer göra. Även om han är bra så är han inte bäst i serien.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Röda Tallen: Om de summor du nämner är korrekta så känns det som man överbetalar pojken en aning. Att säga att han är värd den summan och sedan jämföra honom med JJ gör inte heller det hela bättre.
JJ har burit sitt lag på sina axlar under en längre period, vilket jag aldrig kommer tro att jonte kommer göra. Även om han är bra så är han inte bäst i serien.