Chippen: Ja då är vi väl överens då!! jag la till det där om ung o ny för annars brukar det komma som ett brev på posten att tänk på att han är ung osv. Jag tror mycket på Sundh personligen! därav förslaget
jag tror även Kenta kommer att matcha dom blandat..nån 86:a i varje kedja o knappast nån ungdomskedja typ som V.F hade för några år sedan..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror mycket på Sundh personligen! därav förslaget
jag tror även Kenta kommer att matcha dom blandat..nån 86:a i varje kedja
o knappast nån ungdomskedja typ som V.F hade för några år sedan..