Ambroo: Tja, du får tycka vad du vill oki? Jag anser inte att han är värd de summorna än även om han skulle vara en stjärna.
Vad Jimmie Ericsson hade är helt enkelt smaklöst.
Du får betala vad du vill för dina spelare, jag tycker fortfarande att lönerna är för höga.
Jaha, Keskinen hade en viss summa för 10 år sedan? Vad hade resten av spelarna då? Om du ser till vad hela laget hade i lönekostnader så kommer du inte upp i de summorna som det är nu. Så visst hade alla lag enstaka toppar, men medellönen var betydligt lägre.
Så du menar oxå att alla sportchefer som är oroade över spelarlönernas utveckling har fel?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad Jimmie Ericsson hade är helt enkelt smaklöst.
Du får betala vad du vill för dina spelare, jag tycker fortfarande att lönerna är för höga.
Jaha, Keskinen hade en viss summa för 10 år sedan? Vad hade resten av spelarna då? Om du ser till vad hela laget hade i lönekostnader så kommer du inte upp i de summorna som det är nu. Så visst hade alla lag enstaka toppar, men medellönen var betydligt lägre.
Så du menar oxå att alla sportchefer som är oroade över spelarlönernas utveckling har fel?