Chippen: Så med andra ord så menar du att han är en roll/breddspelare?
Jimmie var knappast ensam om de summorna och definitivt inte i det laget... Vet också att en "stjärna" i ett fd Allsvenskt lag lyfte 200.000 i månaden den gågna sässen...
Keskinen och de övriga med status. Det är ungefär som det ser ut idag. En "medelklasspelare" tjänade visserligen mindre än idag, men det är klubbar som nämnda Leksand mfl som bidragit till det.
Det har definitivt inte fel. Men jag måste återigen återgå till att det handlar inte om vad stjärnorna tjänar, utan vad roll/breddspelaren får... Det är de som är överbetalda på sina håll och inte stjärnorna. Tror även att det är det som de flesta sportcheferna vill ha sagt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jimmie var knappast ensam om de summorna och definitivt inte i det laget... Vet också att en "stjärna" i ett fd Allsvenskt lag lyfte 200.000 i månaden den gågna sässen...
Keskinen och de övriga med status. Det är ungefär som det ser ut idag. En "medelklasspelare" tjänade visserligen mindre än idag, men det är klubbar som nämnda Leksand mfl som bidragit till det.
Det har definitivt inte fel. Men jag måste återigen återgå till att det handlar inte om vad stjärnorna tjänar, utan vad roll/breddspelaren får... Det är de som är överbetalda på sina håll och inte stjärnorna. Tror även att det är det som de flesta sportcheferna vill ha sagt.