Är det någon som har länkar angående Mandervilles fortsatta äventyr? Jag tycker att det känns en aning märkligt att han väljer att åka över och sela ännu en säsong i europa, nu utan familjen! Eftersom man fick känslan av att nu var det familjen och i synnerhet Ethans skolgång som var viktigast. Likviditets problem borde han väl inte lida av?
Det skulle verkligen vara en höjdare om TIK hade möjligheten att ta hit honom, är det helt uteslutet ngn med "känningar"? Håller defenitivt med Sune om att det är tjänstefel om det inte satsas allt för att få hit honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skulle verkligen vara en höjdare om TIK hade möjligheten att ta hit honom, är det helt uteslutet ngn med "känningar"? Håller defenitivt med Sune om att det är tjänstefel om det inte satsas allt för att få hit honom.