Uddan: Även den störste hockespelare har sitt bäst före-datum. Kanske det är så Nubben resonerar?
Jag är på sätt och vis glad att han fick lämna laget som den hjälte han är, och inte göra en Tony Rickardsson-avskedsföreställning som slutar i en halvmesyr.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är på sätt och vis glad att han fick lämna laget som den hjälte han är, och inte göra en Tony Rickardsson-avskedsföreställning som slutar i en halvmesyr.