Leroy: Javaf-n! Är man TIKARE och gillar strömming så är det bara att köpa Oscars! Allt annat är helgerån,även om den inte ens är sur...... Förövrigt åt jag surströmming första gången som 24-åring i Gävle på lärarhögskolan där SPYDDE som en katt kan tilläggas! Tack Nubben till Hedströmkontraktet! Mot slutspel!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oscars! Allt annat är helgerån,även om den inte ens är sur......
Förövrigt åt jag surströmming första gången som 24-åring i Gävle på lärarhögskolan där SPYDDE som en katt kan tilläggas!
Tack Nubben till Hedströmkontraktet! Mot slutspel!!!!