Uddan: Angående våra målvakter så påstås på svenskafans vår forumsida av nån Leksandssupporter att en f.d leksandsspelare berättat att Backlunds knä som han uppenbarligen skadade i somras är så dåligt att det inte blir nåt spel inna jul??
Någon här som sett om Backlund tränar på is?? Man undrar ju eftersom Asplund stod i Kramfors o man tidigare hört om innebandyincidenten som skulle ha skadat hans knä..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Någon här som sett om Backlund tränar på is?? Man undrar ju eftersom
Asplund stod i Kramfors o man tidigare hört om innebandyincidenten som skulle ha skadat hans knä..
Någon som vet nåt mer om Backlund..han behövs!