Janken: Jag skulle nog ha nappat ganska snabbt på den vadslagningen jag också. Och då är jag ändå en som tycker att han fått lite väl mycket hyllningar för sitt spel, men att han skulle misslyckas så katastrofalt det finns det ingen chans till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Janken: Jag skulle nog ha nappat ganska snabbt på den vadslagningen jag också. Och då är jag ändå en som tycker att han fått lite väl mycket hyllningar för sitt spel, men att han skulle misslyckas så katastrofalt det finns det ingen chans till.