Har pratat med Moverare (den riktiga) å fick reglerna här kommer dom lite ungefärligt framförda. Moverare får väl redigera sen .
Inga licenserade spelare får deltaga , sedan måsta man ha "haft skridskorna på hyllan" ett tag .. vi får se hur länge ..
Inga tacklingar på öppen is
Inget krav på Axelskydd m.m det viktigaste är benskydd, susp, Hjälm, handskar,
Inga Slagskott !
Inget aggresivt spel i övrigt ..
känner man någon i motståndar laget så kan man fajtas lite snällt med den personen utan matchstraff , straffet blir 5 minuter (som på tevespel) . Moverare eller HH får väl ändra/lägga till regler ..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inga licenserade spelare får deltaga , sedan måsta man ha "haft skridskorna på hyllan" ett tag .. vi får se hur länge ..
Inga tacklingar på öppen is
Inget krav på Axelskydd m.m det viktigaste är benskydd, susp, Hjälm, handskar,
Inga Slagskott !
Inget aggresivt spel i övrigt ..
känner man någon i motståndar laget så kan man fajtas lite snällt med den personen utan matchstraff , straffet blir 5 minuter (som på tevespel) . Moverare eller HH får väl ändra/lägga till regler ..