Knylan!! Huring har jag spelat fotboll med!! och redan då var man galen på honom!! tjötade på domaren jämt(hehe) och som hockey domare så har man många gånger vilja strypt honom!! men på sidan av rinken så är ´han en vanlig människa!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Huring har jag spelat fotboll med!!
och redan då var man galen på honom!!
tjötade på domaren jämt(hehe) och
som hockey domare så har man många
gånger vilja strypt honom!! men på
sidan av rinken så är ´han en vanlig människa!!
mvh gud