Pätr: Imponerade uppställning! F..n vá bra det ser ut inför serien! Pratade med en person idag som är insatt i Tik och han sa att målisarna funkade skitbra tillsammans både som polare och kollegor! Oksa var tydligen lite "konstig" enligt honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pratade med en person idag som är insatt i Tik och han sa att
målisarna funkade skitbra tillsammans både som polare och
kollegor! Oksa var tydligen lite "konstig" enligt honom.