friskan: Det är nu till helgen va ? Då kan inte jag hänga på med moppen. Jag är på Hästhopningstävling i Ö-vik ( c : och åker upp på Fredag. Men jag skall hem på söndag, så skiter det sig kan jag åtminstånde ta hem cykeln. Inte underligt att det var så svårt att få rum.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är på Hästhopningstävling i Ö-vik ( c : och åker upp på Fredag.
Men jag skall hem på söndag, så skiter det sig kan jag åtminstånde ta hem cykeln. Inte underligt att det var så svårt att få rum.