Hur klarar sig tik i kolin cup?? tidigare år har vi ju haft svårt vinna där nere tex. mot Ambrii-Piotta. Ni som ser o hänger med ibland,, på A-lagets isträningar..verkar de längre framme o bättre spelmässigt i år så vi skulle kunna överraska o spela hem cupen? .... Tycker det kommit positiva rapporter här då o då på enskilda spelare så..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ni som ser o hänger med ibland,, på A-lagets isträningar..verkar de längre framme o bättre spelmässigt i år så vi skulle kunna överraska o spela hem cupen? ....
Tycker det kommit positiva rapporter här då o då på enskilda spelare så..