Röda Tallen: "Carlsson ska inte behöva göra så mycket poäng i det här laget."
Det tolkar jag som att du menar att Robban mycket väl skulle kunna göra mycket poäng i en annan formation, men han får slippa det då han enligt dig passar "bättre" i lagets checking-line.
Då Robert Carlsson under tidigare säsonger har visat att han i rätt miljö har potential för närmare 30 poäng, är min åsikt att han inte bör placeras i en ren checking-line. Det vore ett slöseri med det Robban är kapabel till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det tolkar jag som att du menar att Robban mycket väl skulle kunna göra mycket poäng i en annan formation, men han får slippa det då han enligt dig passar "bättre" i lagets checking-line.
Då Robert Carlsson under tidigare säsonger har visat att han i rätt miljö har potential för närmare 30 poäng, är min åsikt att han inte bör placeras i en ren checking-line. Det vore ett slöseri med det Robban är kapabel till.