Skarin: Var sak har sin tid, helt klart. I trion Robban-Kryckan-Gunno hade vi en line där allting stämde och de lyckades hålla en genomgående hög nivå under i stort sett hela säsongen.
Men det är heller inte första-inen jag tittar åt när jag har Robban för mina ögon. Som du säger, han skulle mycket väl kunna spela i andra- eller tredjekedjan, där han med sin oerhört jobbiga spelstil kan skapa oreda i motståndarnas försvar. Ett par puckar säter han alltid. Faktum är att han har väldigt få (om någon) säsong i elitserien där han gjort mindre än 20 poäng.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skarin: Var sak har sin tid, helt klart. I trion Robban-Kryckan-Gunno hade vi en line där allting stämde och de lyckades hålla en genomgående hög nivå under i stort sett hela säsongen.
Men det är heller inte första-inen jag tittar åt när jag har Robban för mina ögon. Som du säger, han skulle mycket väl kunna spela i andra- eller tredjekedjan, där han med sin oerhört jobbiga spelstil kan skapa oreda i motståndarnas försvar. Ett par puckar säter han alltid. Faktum är att han har väldigt få (om någon) säsong i elitserien där han gjort mindre än 20 poäng.